1.3.10

Aku suka bermimpi indah. Tapi aku juga ngeri kalau terbangun di dunia yang lagi satu

Kata adinda Tasik Merah, jika kita mimpikan Fahrin Ahmad atau Aoron Aziz(versi aku) baru berselera sikit mahu hidup.

Siang tadi aku sangat sakit. Sampai tersalah telan ubat. Sebiji Diazepam berganda.

Nasib baik nyawa aku belum terangkat ke langit.


Dan aku mimpikan Mamat ini. Dan dia sedang memandang aku begitu.
Oh! aku ingat aku sudah ke sorga (*senyum sorang-sorang*)

4 ulasan:

Si Aizuddin berkata...

Kalau saya mimpi mamat ni...

I need my lawyer.

Lelaki Autumn berkata...

terus terang aku cakap, aku suka horatio nih sebab dia memang cool giler dlm menghadapai segala rintangan dan punyai bekas isteri yang seksi.

tasekM berkata...

kak, aku lagi suka grissom. csi las vegas. tapi la ni dia dh tak de...

:)



.

Ellie berkata...

TM,
Kalau aku Grissom jatuh no 3 ngeh..ngeh..ngeh :D

LA,
Betul dia sangat cool. Takde ganazz macam bapak polisi kita kan.

Oppp! sensitif...

Aizudin,
Of couse, you need yr lawyer hehe..