16.3.10

Empat puluh


Katanya, kekasih bukanlah sepotong kek manis yang dipaluti gula aising. Bukan sebiji donat perisa coklat yang ditaburi manik-manik berwarna.



Semalam. Kekasih separa mesinku sekadar membelikan aku sebiji burger penambah kelestrol. Dia sepatutnya membelikan aku sebiji kek perisa stoberi. Cupcake pun cukuplah. Dia terlupa, ucapkan selamat pun.

Terima kasih Tuhan!
40 tahun sudah menghirup oksigen percuma.
Menghalalkan dia untukku.

6 ulasan:

Si Aizuddin berkata...

Birthday Kak Ellie ye? Happy birthday.

zulwaqar berkata...

nak wish kat sini jugak.
selamat-selamat untuk semua:)

tasekM berkata...

kak, kita fahami dia sebegini sahajalah, dia tidak dibesarkan dengan cara yang begitu2. cara yg kita mahu atau kita harapkan. namun. di sisi yang lain, dia adalah yang terbaik buat kamu. aku percaya itu.

:)

nazrin zaidi berkata...

selamat hari jadi kak ellie.

semoga hati senang sentiasa.

*life's start at forty.

Lelaki Autumn berkata...

happy birthday ke 40 tahun..heheh

Ellie berkata...

Terima kasih semua.

Blog ini tak ramai orang baca, jadi Kak E boleh tulis macam2.

Ya..betul kan adik2..

Kak E memang seorong 'makcik yang perasan muda'