27.2.10

Semoga ketemu lagi Februari



Sepanjang Februari, saya diuji dengan bermacam situasi. Hal-hal yang berkaitan kesihatan. Banyak kerja terbengkalai dan matlamat gagal menepati sasaran. Ulang alik ke hospital dan bulan Jun nanti akan ada satu lagi MRI Brain Scan.

Sebagai manusia yang lemah dan khilaf, hanya blog ini dapat memberikan saya keseronokan sementara. Blog lama saya, sudah ramai pengunjung. Di halaman sana, saya sudah tidak boleh merepek, meracau dan merapu lagi.

Jadi, di snilah tempatnya saya merepek,merapu dan meracau.

Selamat tinggal Februari. Moga-moga saya ketemu kamu untuk beberapa tahun lagi. Sebelum jejari saya menjadi kebas, kaku dan kejang.




3 ulasan:

Z.A berkata...

blog lama yang mana satu?

Ellie berkata...

Zulwaqar,
The clues are
1. Kita adalah rakan FB
2. Kita pernah jumpa di acara baca puisi Salon Nikotina
4. Rasanya foto Kak E ada di blog kamu

:)

Z.A berkata...

dah kenal:)